#Deneme {float:left;width:475px;height: 200px;background: #fff;}
Son Yazılar
Yükleniyor...

Unutma Beni / Şiir

Sevgileden ayrılmak. Ona bir şiir yazmak. Her satırda onu anlatmaya çalışmak. Yorulmak ve vedalaşmak... İşte şiirimizin kısa özeti... Şiiri okumak için tıklayınız.



 Unutma Beni

Sonbaharın son yaprakları gibiyim
Düşmemek için çok çabalıyorum
Fırtına ne kadar sert eserse
Bende dalıma o kadar sıkı tutunuyorum
Biliyorum, birgün bedenim yorgun düşecek
Ve ben ayrılacağım ağacımdan
Rüzgarın karanligina kapilicam
Belkide sessizliğn en derin noktasında bırakılıcam
Önce üzerime bir yağmur damlası düşecek
Sonrasında beyaz bir örtü ile kapanacakk dünyam
Sevgilim yoruldum, artık dünyandan çıkıcam
Bensiz devam edeceksin yoluna
Kimbilir belki yeni bir dünya kuracaksın
Ama ben senin ilkinim
Beni hiç unutmayacaksın...
Bu Yazıyı Beğen-Paylaş :

0 Comments:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Son Editör Yazıları

 
Sponsor Linkleri : Kendini Geliştir | Bedava İngilizce | Bedava İngilizce
Copyright © 2013. Kişisel Gelişim - All Rights Reserved
Hazırlayan Kendini Geliştir Ekibi By Kendini Geliştir Güncel Blog
Proudly powered by Blogger