#Deneme {float:left;width:475px;height: 200px;background: #fff;}
Son Yazılar
Yükleniyor...
Anasayfa » , , , » Düşmek Uçmaya Dahildir !

Düşmek Uçmaya Dahildir !

Kendi kanatlarıyla uçmayı seçen, arada bir kendi kafası üzerine düşmeyide seçmiştir. Bir İspanyol atasözü "Attan düşmeyi öğrenmeden, ata binmeyi öğrenmiş sayılmazsın" der.
Kazanmayı delice isterken, arada bir kaybetmeyede katlanmak da bir meziyettir. Hiç düşmemek değil, düştüğü yerde kalmamak insanı büyütür. Başarı, elleri beyaz eldivenli salon çocuklarını değil, dizleri kanamış sıkı çocukları sever.
İnsan hayalindeki hayata bazez uça düşe, bazen düşe kalka gider. Tıpkı Şebnem Ferah'ın " Korkarak Yaşıyorsan" adlı şarkısında söylediği gibi...

Öyle Bir hayat yaşadım ki
Cennetide gördüm, cehenemi de
Öyle bir aşk yaşadım ki
Tutkuyuda gördüm pes etmeyide
Bazıları seyrederken hayatı en önden
Kendime bir sahne buldum oynadım
Öyle bir rol vermişler ki
Okudum, okudum anlamadım
Kendi kendime konuştum bazen evimde
Kem kızdım hem güldüm halime
Son dedim ki "Söz Ver Kendine"
Denizleri seviyorsan, dalgalarıda seveceksin
Sevilmek istiyorsan, önce sevmeyibileceksin
Uçmayı seviyorsan, düşmeyide bileceksin
Korkarak yaşıyorsan yanlızca hayatı seyredersin
Öyle bir hayat yaşadım ki
Son yolculukları erken tanıdım
Öyle çok değerliymiş ki zaman
Hep acele etmem bundan, anladım.
Bu Yazıyı Beğen-Paylaş :

0 Comments:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Son Editör Yazıları

 
Sponsor Linkleri : Kendini Geliştir | Bedava İngilizce | Bedava İngilizce
Copyright © 2013. Kişisel Gelişim - All Rights Reserved
Hazırlayan Kendini Geliştir Ekibi By Kendini Geliştir Güncel Blog
Proudly powered by Blogger